آیا می خواهید وردپرس را کنار بگذارید؟ تو تنها نیستی

بیشتر مشاغلی که امروزه از سیستم های مدیریت محتوا (CMS) مانند وردپرس برای سئو استفاده می کنند در اصل برای یک هدف ساخته شده اند – ارائه محتوا به یک مرورگر وب دسک تاپ. با نگاهی نزدیک تر ، وردپرس – پلت فرم منبع باز که اکنون برای همه چیز از تجارت الکترونیکی گرفته تا سایت های شرکتی عظیم و داشتن 65٪ از بازار CMS (به تصویر زیر مراجعه کنید) استفاده می شود – در سال 2003 به عنوان یک پلت فرم وبلاگ نویسی ساخته شده است.

آیا می خواهید وردپرس را کنار بگذارید؟

پیشرفتی که وردپرس از بدو تأسیس تاکنون به دست آورده است ، غیر قابل انکار قابل تحسین است – تقریباً به تنهایی انتشارات وب را عوام فریبی کرده و به طرز باورنکردنی همه کاره باقی مانده است ، بخشی از این امر به دلیل اکوسیستم توسعه دهنده ای است که مسئول تقریباً 60،000 افزونه است. این اکوسیستم این امکان را برای پلتفرم فراهم می کند که به روندها بسیار پاسخگو باشد – ویژگی ها غالباً به صورت پلاگین شروع می شوند و با محبوبیت و کاربرد بیشتر ، بعداً در سیستم عامل اصلی نوشته می شوند.

این قدرت در بتن خود یک ضعف ناتوان کننده دارد. پاسخگویی این حجم سایتها به طور حتم منجر به اشبا کد می شود ، این به معنای صفحات کند برای بارگذاری که می تواند مانع از رتبه بندی بالای موتورهای جستجو شود – نقطه مقابل آنچه بازاریاب ها با تمرکز بر Core Web Vital به دنبال رسیدن به آن هستند. در همین حال ، این اکوسیستم گسترده افزونه ها تعداد قابل توجهی از آسیب پذیری های امنیتی را به همراه دارد.

این را با نیاز بازاریابان برای ارائه محتوا به سیستم عامل های بیشتر از گذشته ترکیب کنید ، و خواهید فهمید که چرا بسیاری به دنبال گزینه ای برای سیستم های مدیریت محتوای “سنتی” مانند ورد پرس هستند.

CMS بی سر و صدا با یک پیشنهاد ارزش مانند یک پلت فرم داده مشتری یا یک سیستم مدیریت دارایی دیجیتال ، به عنوان یک مخزن برای تمام محتوای یک شرکت عمل می کند – عمدتا متنی ، اما همچنین شامل تصاویر و قالب های دیگر. این هدف به عنوان “منبع واحد حقیقت” برای بازاریابان محتوا است و شامل یک رابط برنامه نویسی برنامه (API) است که به CMS امکان می دهد محتوا را به هر کانال منتقل کند.

5/5 - (2 امتیاز)
  • برچسب ها :

دیدگاه شما