آیا می توانیم شماره 1 در گوگل برای همیشه باشیم؟

آیا از خود پرسیده اید که چگونه می توان به بالای نتایج جستجو رسید و چگونه برای همیشه شماره 1 در گوگل باقی مانده است؟

هنگامی که در حال ایجاد مشاغل و ایجاد حضور آنلاین خود هستید ، یک لیست طولانی برای انجام کار دارید.یکی از مهمترین جنبه های حضور آنلاین شما چیزی است که هرگز نمی تواند به عنوان کامل بررسی شود: سئو.

در حالی که شما هرکاری برای موفقیت در SERP موتور جستجو (صفحه نتایج گوگل) و ماندن در بالای صفحه گوگل انجام می دهید.در اینجا ، ما بررسی خواهیم کرد که چرا یک سرویس مستمر سئو برای موفقیت شرکت شما حیاتی است ، چرا سئو هرگز “انجام نمی شود” و چرا شما نمی توانید انتظار داشته باشید که برای همیشه در بالای نتایج جستجو باشید.

سئو چیست و چرا اینقدر مهم است؟

SEO مخفف کلمه Search Engine Optimization است . سئو ارگانیک تکنیکی است که باعث می شود صفحات وب شما در بالای نتایج جستجو در موتورهای جستجوی بزرگ مانند Google و Bing ظاهر شوند.

چرا قرار داشتن در قسمت بالای گوگل اینقدر مهم است؟ خوب ، طبق گفته فوربس ، 75٪ از کاربران هرگز از صفحه اول نتایج گوگل هنگام استفاده از موتور جستجو عبور نمی کنند. علاوه بر این ، ممکن است با خرید تبلیغات پولی فکر کنید که این مسئله را کاملاً دور می زنید. با این حال ، طبق User Centric ، 70٪ -80٪ ​​کاربران تبلیغات پولی را نادیده می گیرند و مستقیماً به دنبال نتایج جستجوی ارگانیک می روند.

این برای شما و تجارت شما به چه معناست؟ این بدان معنی است که استفاده از سئو برای رسیدن به کسب و کار خود در بالای صفحه نتایج برای آوردن ترافیک وب بدون تبلیغات به وب سایت شما ضروری است.این کار ممکن است به نوعی وظیفه یک و انجام شده به نظر برسد ، اما در واقع بخشی از بازاریابی شماست که نیاز به نظارت و تنظیم مداوم دارد.

سئو سرمایه گذاری در شرکت شما است و به شما کمک می کند تا وب سایت شما عملکرد به بهترین وجهی داشته باشد. نگه داشتن آن در حالت عالی به تجزیه و تحلیل و تنظیم مداوم نیاز دارد. به عنوان مثال ، ممکن است دریابید که یکی از صفحات وب شما مانند سایر سایتها عملکرد خوبی ندارد. خدمات در حال انجام سئو به شما کمک می کند تا به جای اینکه اجازه دهید رقبا جای سایت شما قرار بگیرد ، همچنین در آن صفحه تعامل را تقویت کنید و باقی بمانید.

آیا می توانم در بالای Google برای همیشه لطفاً باقی بمانم؟

پاسخ کوتاه: نه! به خصوص اگر به طور مداوم روی سئو کار نمی کنید.

به این فکر کنید مثل رفتن به باشگاه: یک سال به باشگاه می روید و فرم خوبی پیدا می کنید. سپس شما به طور کلی ورزش را متوقف می کنید. شما احتمالاً به آرامی عضله ای را که برای ساختن آن کار کرده اید از دست داده و وزنی که برای از دست دادن کار کرده اید را به دست خواهید آورد.

سئو به همین ترتیب است. تا زمانی که در این زمینه تلاش می کنید ، نتیجه خواهید دید. اما وقتی دیگر روی آن کار نکنید ، به آرامی رتبه خود را از دست خواهید داد.این جایی است که متخصصان سئو می توانند واقعاً به سود تجارت شما بیایند. علاوه بر انجام انواع فعالیت های جستجوگرها ، آنها همچنین می توانند به تجزیه و تحلیل سایت شما بپردازند تا مشخص کنند چه عواملی باعث ایجاد ترافیک و تبدیل می شود و چه مواردی ممکن است بیشتر باشد.

دو دلیل عمده وجود دارد که SEO فعالیت بازاریابی مداوم دارد:

1. بازار تکامل می یابد

بازار یک چیز راکد نیست. رقبای شما همیشه در حال تغییر تاکتیک های خود هستند. اگر سئو سایت شما بر اساس کلمات کلیدی در لحظه ایجاد ایجاد شده باشد و سالها (یا هر زمان دیگری) از آن بازدید نکنید ، ممکن است در نهایت متوجه شوید رقبای شما نسبت به شما بیشتر از دیگران هستند. مراقبت دقیق از تجزیه و تحلیل ، به شما کمک می کند تغییرات درستی انجام دهید تا خود را در نتایج جلو بیندازید.

2. الگوریتم های موتور جستجو تغییر می کنند

هر کسی که حتی بیشترین تجربه را در موتورهای جستجو مانند Google دارد ، می داند که همیشه به دنبال راه هایی برای بهبود تجربه کاربر است. طبق موتور جستجوگر ژورنال ، گوگل الگوریتم های خود را سالانه 500-600 بار تغییر می دهد. بیشتر این تغییرات جزئی هستند ، اما برخی از آنها می توانند نتایج جستجو را به طور قابل توجهی تغییر دهند. به همین دلیل ، هر کار SEO که زمانی موفقیت آمیز بود ، ممکن است همیشه پس از تغییر الگوریتم نباشد. مراقبت از هرگونه تغییر در موفقیت نتیجه برای حرکت وب سایت در مسیر صحیح امری حیاتی است.

آموزش سئو سایت سئو ورد را دنبال کنید تا در نتایج جایگاه خوبی را بدست آورید یا اینکه با ما تماس بگیرید

قیمت سئو؟

ابتدا با مشاوره سئو شروع کنید
1/500/000 T ماهانه
  • مشاوره و تحلیل سایت
  • انتخاب استراتژی سئو
  • بهینه سازی و رشد سایت
محبوب
5/5 - (1 امتیاز)
  • برچسب ها :

دیدگاه شما